Bemutató eddigi munkáimról
Bemutató eddigi munkáimról
Bemutatkozás, szakmai önéletrajz
Nyitó oldal, üdvözlet és bemutatkozás
Hatásos weblapok készítése Elektronikus kiadványok, Adobe PDF formátum Szoftvertanácsadás, fejlesztés Multimedia CD-ROM készítése Szolgáltatások részletezése és díjai
Elektronikus dokumentum
Internetes terjeszthetőség Kiadványok tipusa
A hagyományos nyomdai kiadványok elektronikus változatai, amelyek a hagyományos kiadványoknál jóval gazdagabb információval és gazdaságosabb kivitelben készül.
 tovább...
Az itt látható dokumentum is ezzel a módszerrel készült, és jellemzően ugyanígy bármilyen hasonló módon elkészült anyag elhelyez-hető a weblapokon.
 tovább...
Cégismertető brosúra
Termékbemutató, Szolgáltatásismertető
Termékkatalógus, műszaki dokumentáció
Használati, kezelési utasítások
Oktatási anyagok
Üzleti beszámoló anyagok
tovább...
Gazdagabb tartalom
Gazdaságos
Hatékonyabb kommunikáció
A hagyományos nyomdai kiadványokhoz képest ezek képesek hang-, és videofelvéte-lek megjelenítésére, valamint a hatékony üzleti kommunikációt szolgáló animációk és interaktív kérdőívek célba juttatására.
tovább...
A célcsoport tagjai nyomtatják ki - persze csak ha szükség van a nyomtatott változatra.
Papírmentes megoldás.
A nyomdai költségek megtakarítása. tovább...
A multimédiás elemek (kép, hang, videoklip) egyszerre több érzékszervünkre hatnak, így a közvetített üzenet sokkal jobb hatásfokkal "ér célba".
A papír lehetőségei csupán a szöveg és kép, ami nem tud olyan elementáris hatást kifejteni.
tovább...
Létesítmény program ismertető  

Elektronikus dokumentumok

A hagyományos nyomdai kiadványok elektronikus változatai, amelyek a nyomtatott kiadványoknál gazdagabb információval és gazdaságosabb kivitelben készülnek. A legújabb programokkal készült kiadványok alkalmasak arra, hogy mind a nyomtatott, mind pedig elektronikus változatát bármikor előállíthassuk, csupán a cél médium megadásával. Nem kell tehát több változatban elkészíteni - külön a nyomdának, külön az internetre, vagy multimédiás anyagba - a dokumentumot, csupán elég kiválasztani milyen célra szeretnénk használni. Ezzel jelentősen lerövidül egy promóciós komplex portfólió - amely tartalmazza a nyomdai és internetes anyagokat - elkészítési ideje. További előnyük, hogy a PR és marketing anyagokat az interneten keresztül eljuttatva - akár egy hírlevél formájában - a célcsoportnak, csökkennek a nyomtatási költségeink. Ezzel együtt sokkal gyorsabban módosíthatók, újabb naprakész információk állnak rendelkezésre a célcsoport felé jóval rövidebb idő alatt. Amennyiben többet szeretne megtudni az elektronikus kiadványok előnyeiről és felhasználási lehetőségeiről, kérem kattintson ide...

  Elejére...

 

Gazdagabb tartalom - hatékony kommunikáció

A hagyományos nyomdai kiadványokkal szemben ezek képesek hang-, és videofelvételek megjelenítésére, valamint a hatékony üzleti kommunikációt szolgáló animációk és interaktív kérdőívek célba juttatására.

Köztudomású, hogy a multimédiás kommunikáció hatékonyságát az adja, hogy egyszerre több érzékszervünkre hat.
Tudományos vizsgálatok kimutatták, hogy általában a hallottak 20%-át, a látottak 30%-át, a hallottak és látottak 50%-át, saját kimondott szavaink 70%-át, saját aktív cselekvésünk 90% -át jegyezzük meg.

Tehát a hangos videofilm, vagy animáció már 50%-os hatásfokú, de ezt tovább lehet fokozni pl. egy játékos feleletválasztós interaktív kérdőív kitöltésével. Ahol a kitöltő személy aktív részvétele már 90 %-os hatásfokot biztosít a közvetített információ rögzítéséhez.

Használja ki ezeket a lehetőségeket üzleti kommunikációjában.

  Elejére...

Internetes terjeszthetőség

Az itt látható dokumentum is ezzel a módszerrel készült, és jellemzően ugyanígy bármilyen hasonló módon elkészült anyag elhelyezhető a weblapokon. A látogatók a beépített és ingyenesen letölthető     Adobe Acrobat Reader ®Get Adobe Reader programmal megtekinthetik és kinyomtathatják. Az Interneten terjesztve ezek a dokumentumok sokkal szélesebb célkö-zönségnek juttathatók el.

E kiadványok előnyei és alkalmazásuk

  • Internetes terjeszthetőség
  • Jelentős költségcsökkenés azáltal, hogy a célcsoport tagjai nyomtatják ki - persze csak ha szükség van a nyomtatott változatra - az elkészült kiadványokat
  • Papírmentes megoldást kínál a papír lehetőségeinél jóval tágabb keretek között.

Főbb felhasználási területei:

  • Hírlevelek, promóciós anyagok előállítása.
  • Gyorsan változó - és lássuk be manapság minden gyorsan változik - adatokat, információkat tartalmazó kiadványok.