|
Közösségi média tartalmak | Kiadványok tipusa | ||||||
A hagyományos nyomdai kiadványok elektronikus változatai, amelyek a hagyományos kiadványoknál jóval gazdagabb információval és gazdaságosabb kivitelben készül.
tovább... |
A facebook, instagram jellemzően a látványos grafikai tartalomra képekre támaszkodik. Ezek formátumát is szakszerűen kell kezelni, megfelelő méretben és tovább... |
Cégismertető brosúra Termékbemutató, Szolgáltatásismertető Termékkatalógus, műszaki dokumentáció Használati, kezelési utasítások Oktatási anyagok Üzleti beszámoló anyagok tovább... |
||||||
Gazdagabb tartalom
|
Gazdaságos
|
Hatékonyabb kommunikáció
|
||||||
A hagyományos nyomdai kiadványokhoz képest ezek képesek hang-, és videofelvéte-lek megjelenítésére, valamint a hatékony üzleti kommunikációt szolgáló animációk és interaktív kérdőívek célba juttatására.
tovább... |
A célcsoport tagjai nyomtatják ki - persze csak ha szükség van a nyomtatott változatra.
Papírmentes megoldás.
A nyomdai költségek megtakarítása. tovább...
|
A multimédiás elemek (kép, hang, videoklip) egyszerre több érzékszervünkre hatnak, így a közvetített üzenet sokkal jobb hatásfokkal "ér célba". A papír lehetőségei csupán a szöveg és kép, ami nem tud olyan elementáris hatást kifejteni. tovább... |
Elektronikus dokumentumokA hagyományos nyomdai kiadványok elektronikus változatai, amelyek a nyomtatott kiadványoknál gazdagabb információval és gazdaságosabb kivitelben készülnek. A legújabb programokkal készült kiadványok alkalmasak arra, hogy mind a nyomtatott, mind pedig elektronikus változatát bármikor előállíthassuk, csupán a cél médium megadásával. Nem kell tehát több változatban elkészíteni - külön a nyomdának, külön az internetre, vagy multimédiás anyagba - a dokumentumot, csupán elég kiválasztani milyen célra szeretnénk használni. Ezzel jelentősen lerövidül egy promóciós komplex portfólió - amely tartalmazza a nyomdai és internetes anyagokat - elkészítési ideje. További előnyük, hogy a PR és marketing anyagokat az interneten keresztül eljuttatva - akár egy hírlevél formájában - a célcsoportnak, csökkennek a nyomtatási költségeink. Ezzel együtt sokkal gyorsabban módosíthatók, újabb naprakész információk állnak rendelkezésre a célcsoport felé jóval rövidebb idő alatt. Amennyiben többet szeretne megtudni az elektronikus kiadványok előnyeiről és felhasználási lehetőségeiről, kérem kattintson ide... |
||
Gazdagabb tartalom - hatékony kommunikációA hagyományos nyomdai kiadványokkal szemben ezek képesek hang-, és videofelvételek megjelenítésére, valamint a hatékony üzleti kommunikációt szolgáló animációk és interaktív kérdőívek célba juttatására. Köztudomású, hogy a multimédiás kommunikáció hatékonyságát az adja, hogy egyszerre több érzékszervünkre hat. Tehát a hangos videofilm, vagy animáció már 50%-os hatásfokú, de ezt tovább lehet fokozni pl. egy játékos feleletválasztós interaktív kérdőív kitöltésével. Ahol a kitöltő személy aktív részvétele már 90 %-os hatásfokot biztosít a közvetített információ rögzítéséhez. Használja ki ezeket a lehetőségeket üzleti kommunikációjában. |
||
Közösségi média tartalomA facebook, instagram jellemzően a látványos grafikai tartalomra képekre támaszkodik. Ezek formátumát is szakszerűen kell kezelni, megfelelő méretben és színfelbontásban kell publikálni. Mára már egyértelműen a PDF vált az elektronikus dokumentumok szabványává. Megfelelő elkészítéséhez is szakértelemre van szükség csakúgy mint a nyomtatott kiadványok készítéséhez. A látogatók a beépített és ingyenesen letölthető Adobe Acrobat Reader ® programmal megtekinthetik és kinyomtathatják. Az Interneten terjesztve ezek a dokumentumok sokkal szélesebb célkö-zönségnek juttathatók el. |
||
E kiadványok előnyei és alkalmazásuk
Főbb felhasználási területei:
|
|