|
Grafikus weblap felületek |
Meglévő honlapok átalakítása |
||||||
Az Internet és – használatát
lehetővé tevő – böngésző programok a kommunikációnak egy új, kétirányú
(interaktív) módját biztosítják. A hagyományos kommunikációs technikákkal
szemben az Internetes megjelenésnek számos előnye van.
tovább...
|
A tartalom mellett nagyon fontos a külső megjelenés is.
A grafikus megjelenésű, képekkel illusztrált weblap sokkal vonzóbb és
hatásosabb, mint a csak
szöveges.
tovább... |
Egy honlap tartalma nagyon fontos de korántsem szabad lebecsülni a vizuális benyomást egy webhelyről. Egy látogató könnyen levonhatja a következtetést a cégről, miszerint az igénytelen weblap csakis egy “igénytelen” céget takarhat. Pedig... | ||||||
Dinamikus weblapok fejlesztése |
Videó anyagok |
Munkamódszerem |
||||||
Ingatlan adatbázis? Webáruház? Vagy egy közösségi portál? Önnek egy adatbázissal támogatott weblapra van szüksége. Mi több féle megoldást kínálunk az egészen kicsitől...
|
Az igazán megkapó és lenyűgöző honlapok kialakításánál nagy szerepe lehet a mozgóképnek, ami akár bemutatkozó videó anyag is lehet tovább... | Mottó: Ugye ön sem építene házat jó terv nélkül. Az Ön „háza” az Interneten az ön weblapja. Akkor ehhez is kell egy jó terv. tovább... |
||||||
Hatásos és hatékony weblapok készítéseAz Internet és – használatát lehetővé tevő – böngésző programok a kommunikációnak egy új, kétirányú (interaktív) módját biztosítják. A hagyományos kommunikációs technikákkal szemben az Internetes megjelenésnek számos előnye van. Ezeket azonban csak alapos mérlegelés és minden szempont figyelembe vételével lehet maximálisan kihasználni. Közel 11 éve 1996 óta készítek weblapokat és multimédiás katalógu vagy szolgáltatás bemutató CD-ROM anyagokat. Ez idő alatt munkám során szerzett ismereteim és gyakorlati tapasztalataim néhány alapvető és lényeges elemét szeretném megosztani Önnel, amely remélem hasznára válik. A kérdésre, hogy „Mitől jó egy weblap ?” , szerintem az alábbi leegyszerűsített vázlat adja meg a lényegi válaszokat.
Az első 3 esetleg 4 szempont nemcsak a web-es megjelenésre, hanem igaz a hagyományos kommunikációra is. Egy nyomdai úton előállított termékkatalógus vagy brosúra is meg kell feleljen ezen elvárásoknak. A felsorolt szempontok egyenrangúak, vagyis mindegyik ugyanolyan fontos. Lehetnek természetesen preferenciák a témától és a célközönségtől függően. Ám hangsúlyozom, hogy minden esetben meg kell találni ezek EGYENSÚLYÁT. Ugyanis bármelyik javára „billen el a mérleg” az mindig egy másik rovására történik. |
||||||||
Meglévő weblapok fejlesztéseA webhely tartalma nagyon fontos, de korántsem szabad lebecsülni a
vizuális benyomást egy webhelyről. Nincs megelégedve jelenlegi web lapjával ? Szeretné látványosabbá tenni ? Esetleg nem elég gyors ? Vagy profi grafikai megoldásokkal szeretné javítani. Kérésére átvilágítom és részletes elemzést végzek a hatékonyságáról. Szem előtt tartva az Ön céljait, a legmegfelelőbb megoldásokra teszek javaslatot és ha igényli részletes tervezés után elkészítem a javított változatot. Csupán grafikai változtatásokat is szívesen vállalok. Rossz minőségű vagy nem oda illő fotók és más grafikai elemek nagyságrendekkel ronthatják az Ön üzleti kommunikációját. |
||||||||
Videó anyagok feltöltéseA sok szöveg helyett többet mond a megvalósítás. Ma már senkinek sem jelenthet gondot egy látványos, meggyőző bemutatkozó videó anyag és a szolgáltatásokat, termékeket ismertető interaktív katalógus, amely mögött akár egy komoly adatbázis is állhat. A bemutatkozó videó anyag sokkal személyesebbé teszi az Ön kapcsolatát ügyfeleivel. A látogató - az Ön üzleti partnere - biztonságban érzi magát azáltal, hogy Ön személyesen szólítja meg üzenetével. Egy interaktív katalógus segíti a partnert a keresett termék vagy szolgáltatás alapos megismerésében, valamint támogatja a helyes választásban. Néhány alapvető keresési feltétel megadása és azonnal látja az aktuális árakat, készletet, valamint a kiválasztott termékek főbb tulajdonságait. |
||||||||
Grafikus weblap felületekA tartalom mellett nagyon fontos a külső megjelenés is. A grafikus megjelenésű képekkel illusztrált weblap sokkal vonzóbb és hatásosabb, mint a csak szöveges. Ezzel együtt a grafikus elemek (fotók, illusztrációk, ábrák) növelik a weblap méretét és csökkentik a hozzáférés sebességét. Magyarul: egy látványos weblap lassabban jelenik meg a látogató gépén, mint egy szöveges. Vannak azonban olyan technikai megoldások, amelyek figyelembe vételével jelentősen csökkenteni lehet az egyes grafikai elemek méretét, anélkül, hogy csorbát ejtenénk a minőségén. Ezeknek a technikai megoldásoknak, - vagy ha úgy tetszik trükköknek – köszönhetően tudom egy meglévő weblap méretét akár a felére is csökkenteni, vagy a megjelenítést felgyorsítani. Az egységes tartalom és forma nagyon fontos. Az innen - onnan összeszedett internetes mozgó, csilingelő kis bigyók egyáltalán nem támogatják az üzenet, a mondanivaló hatásos közvetítését. Sok weblapon láthatók olyan grafikák, képek, amelyek az Internetes technikai ismeretek alapvető hiányáról árulkodnak. Balra néhány webgrafikám részlete látható. A galériában további webgrafikai munkáimat láthatja kedves látogató |
||||||||
MunkamódszeremA hatásos és látványos technikai megvalósításon kívül segítek Önnek a tartalom elkészítésében is. Mire is gondolok pontosan? (Itt részletes leírást talál...) Mivel a weblapokat a látogatóknak készítjük - nem pedig saját magunknak - ezért az Ő fejükkel kell átgondolnunk mi kerüljön az egyes oldalakra. Mi a legfőbb üzenete a weblapunknak ? Az erre adott - tömör, egymondatos lényegretörő - választ mindig szem előtt kell tartanunk a készítés folyamán. Kiknek készül a weblapom? Ismét egy fontos kérdés, amit igen alaposan át kell gondolni. Hiszen csakis úgy tudunk a látogatóink fejével gondolkodni, hogy eldöntjük kiknek szánjuk az üzenetünket. Vagyis a "célközönség" meghatározása. Fent említettek egy olyan kimunkált módszernek az elemei, amellyel Ön biztosan hatékonyan tudja üzenetét eljuttatni a "célcsoporthoz".
|